Hyggligt Bon!


Efter lunchen gick jag och köpte på mig ett gäng nya modemagazine. Eftersom jag hade bra med tid kvar bestämde jag mig för att gotta mig med en äppelpaj på Mcdonkan. Efter att snabbläddrat igenom VMan och L'OFFICIEL HOMMES kunde jag inte annat än att dyka på nya Bon som skaffat nytt typsnitt, logo och utöver det fyra olika olika omslag att välja mellan. När jag närmar mig slutet av tidningen kommer jag till indexsidorna för att se mitt namn stå skrivet under K. Jag sliter upp sidan 191 och där va den! En vimmelbild från Bons avslutningsfest från modeveckan. Undra på att jag satte pajjen i halsen när jag ser en inte alls för smikrande bild av mig själv blek och full! Och jag som trodde mitt första Bon appearance skulle vara lite mer sofistikerat...

Kommentarer
Postat av: pontus

sjukt snygg framsida om inte annat, får mig att bli sugen på att börja prenumerera igen. Vad är det för tema på BON45?

2008-09-18 @ 16:32:59
Postat av: Anonym

Missnöjd? det där var ju första bilden på dig på år och dagar som du inte ser ut som en jävla pajas på!

2008-09-18 @ 18:28:36
Postat av: fredrik nilsson

tjena klang! läget? jag jobbar på jack and jones i kista och tycker att det finns för få svenska kedjor! men men tänkte bara kolla med dig om du vet några ny/gamla märken som kommer bli hypade snart!? gul & blå hörde jag skulle storsatsa!? vad tycker du om dom?? jag gillar när människor vågar satsa!!!



tack för en fantastisk blogg! du är en förebild för dagens ungdom!!



2008-09-18 @ 20:22:00
Postat av: musse

Äh lika bra att vara full. Jag kör alltid på det..

Postat av: Tinis

haha, söt du är! men du kan ju ditt nästa bon appearence bara bli bättre:)

2008-09-18 @ 21:47:33
Postat av: b

smashing

2008-09-18 @ 22:50:47
Postat av: Jonas

Fruktansvärt snygga omslag. Såg dem igår i affären... Det måste ju ändå kännas skoj att synas där?! :P Hur coolt som helst!

2008-09-18 @ 23:55:33
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: klang

pontus-ja den e fin! Den manliga modedelen är natur med vapen;)

Anonym-fan va bra! Va glad jag blir

fredrik nilsson-Vilka fina ord, tack. Vet inte om några kommer bli så hypade faktiskt, givetvis tycker jag Gul & Blå är kul, då främst för att jag är deras frontman i år.

musse-har en tendens att göra de också..

Tinis-hehe nästa gång då jävlar!

b-trashing

Jonas-har vart med på ganska många vimmelbilder nu så de pirrar inte direkt. Vore roligare att få vara med i bon i ett mer seriöst tillstånd som sagt.

2008-09-19 @ 17:22:42
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: jonatan

klangen!!! va kul att de går så bra med modellandet! diverse kampanjer för gul o blå o paralympics, o nu en editorial i bon. grattis som fan! jag kommer till sthlm snart, då e de ferre. säg till micke o göra slut med damen! puss

2008-09-21 @ 13:38:43
Postat av: klang

Jonathan/skeden-Nu rullar de jonathan, nu rullar det! editorialen är ruskigt välghord;) När kommer du kära vän!? puss

2008-09-23 @ 13:06:25
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91