Inspiration-Light Sabre



Star trek, Prada, Star wars, Jil Sander... Har länge velat göra en inspirationsoutfit på temat men det var först  när en Light Sabre ploppade upp på skärmen som inspirationen väcktes. Prada hjälpte naturligtvis till på traven och med passande skor från Dior Homme och broch från Raf Simons så var looken färdig. Riktigt roligt att de stora modehusen vågar köra fullt ut för det här gillar jag starkt.

Tröja-Jil Sander
Byxor, krage & gördel-Prada
Skor-Dior Homme
Broch-Raf Simons

Kommentarer
Postat av: Carolina

KOLLA GÄRNA IN MIN FOTOBLOGG :)

Postat av: Andreas

coooolt! Lasersvärdet gjorde susen hehe

2008-09-28 @ 18:28:42
Postat av: S

kan du inte färga håret eller visa oss lite olika frisyrer?

2008-09-28 @ 21:42:09
Postat av: Oskar

Verkligen roligt att de kör det fullt ut! Dock är det aldrig något jag skulle ta på mig, men dock härlig inspiration!

2008-09-29 @ 12:24:31
URL: http://www.stilbolaget.se/
Postat av: Klang

Carolina -de ska jag

Andreas-hehe eller hur!

S-Så kul ska vi inte ha de. Kanske tipsar om lite frisyrer, skall till min på Noir snart så då kan jag få proffstips.

Oskar-Ja härlig inspiration som sagt!

2008-09-29 @ 22:44:16
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91