Kan jag vara miljonär?


Fick ett lustigt mail av min vän Fredrik idag med denna
länk! Det handlar om en ebay-auktion med ett par wayfarerliknande plastbågar med Microsoft logo på sidan som tydligen är såpass speciella att budgivningen slutade på $173,000.00! Hmm, jag har ju ett par likadana vita! Haha nu var dessa iof gröna och tydligen super speciella men med tanke på att det handlar om originalen från 80-talet då Microsoft hade sitt stora genombrott och att tvåan i auktionen var villig att betala så mycket kanske mina vita ligger bra till?! Så kära läsare ni kanske läser en miljonärs skrivna ord (lol). Givetvis skall jag lägga upp mina och se vad de kan gå för.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Erkänn att du är rätt spänd av förväntan? Tänk om du sitter på en riktig guldgruva...

Sen kan man ju ifrågasätta vem som betalar det priset för ett par glasögon, men så finns det ju också folk som kan torka sig med tusenlappar.



Lycka till med försäljningen iaf.

2008-09-30 @ 18:50:07
Postat av: dorion

men gud så överdrivet. skulle jag aldrig betala för ett par bågar. inte ens om elvis eller nån haft dem på sig :/

Postat av: ebay.me.me

Hello, I've heard that it was possible to by microsoft glasses hear, is that correct? sorry don't understand a word of what you're saying.

2008-09-30 @ 20:19:09
Postat av: Klang

Jocke-hehe lite är jag allt. Dock var de gröna mina är vita så jag kan inte ha för höga förväntningar.. men hoppas kan man alltid göra!

dorion-vem skulle göra de?!

ebay.me.me-Yes i have the White pair, single logo vintage 80´s Microsoft sunglasses. Send me an email if you are interested.

2008-10-01 @ 11:47:38
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag ska ha min andel!

2008-10-01 @ 20:17:12
Postat av: Musse

Hmm, jag har ett par marlboro orginal formula 1-serien från 80-talet. Haha undra om dom är värda nått.

2008-10-02 @ 22:39:00
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91