Opening Ceremony x Wong Kar Wai!



jag kommer onekligen att tänka på Marc by Marc Jacobs
t-shirtsen som tog världen med storm med sina tryck och städer printade över bröst och rygg. Denna gång är det Opening Ceremony och fotografen (se regissören) Wong Kar Wai som samarbetat för att ta fram fyra t-shirts med motiv från lika många städer, New York, Tennessee, Nevada och California. Något säger mig att detta projekt inte kommer slå i alls samma utsträckning som Marc, kanske för att de inte är lika billiga, dessa kostar ungifär 850 kr och pengarna går inte till välgörenhet. Är du sugen på en t-shirt säljs de exklusivt på Oki-Ni.

Kommentarer
Postat av: s.

Men din tomte. Wong Kar-Wai är en av världens mest kända och hyllade regissörer, inte någon råttig modefotograf du tycker är ball.

2008-09-17 @ 16:50:05
Postat av: nh

Ok, du postade det här innan selectism. Jag gör en pudel...

2008-09-17 @ 22:49:03
Postat av: nh

Ok, du postade det här innan selectism. Jag gör en pudel...

2008-09-17 @ 22:49:26
Postat av: klang

s-för de första skrev jag aldrig att han var en modefotograf som jag tycker är ball. och ja du har rätt om att han är regissör..

nh-fantastiskt, inte tror du han har "snott" de av mig nu väl?;)

Postat av: nh

Haha jag sa ju det, jag gör en pudel..

2008-09-18 @ 18:03:23
Postat av: musse

fan jag behöver en ny vit tisha.. men palla 850 kronor. drar ändå till usa snart och fixar dom där..

2008-09-18 @ 20:56:18
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91