Vilken Torsdag!

Bild: Jag och Kristin
Dubbeknäppt kavaj, Acne. T-shirt, Jil Sander & Fjäderbroch egengjord

Igår var det en sådan där torsdag i då allt hände samtidigt. Efter att ha plockat saker för Café hela dagen var det dags för fest. Och vilka fester det blev! Först ut var Gul & Blå butiken som hade invigningsfest (riktigt roligt att se sig själv på den stora monitorn). Efter det en ännu mer storslagen öppning hos Marc O' Polo där champagnen flödade enda in på småtimmarna, på Marco O' Polos efterfest på Berns. Trots späckat schema lyckades jag missa Galleri Jonas Kleerups utställning på Hugo Boss butiken och nya tidningen fashion tales fest på Spy Bar. Ja vissa torsdagar slår det mesta...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Snyggt med rosen!

Postat av: Lukas

Där har vi det! På bilden till vänster framför allt. Det fina naturliga leendet! Keep up the good job man! :D

2008-09-26 @ 17:37:43
Postat av: per

du har rätt god smak alltså, men snälla kan du inte lära dig stava lite bättre och kanske till och med renläsa texterna? peace.

2008-09-26 @ 20:03:03
Postat av: Fia

Vad fin du är!!!

2008-09-26 @ 22:25:49
Postat av: Fia

stör det dig verkligen så mycket, per? tönt

2008-09-27 @ 01:22:20
Postat av: Klang

Oskar-tack!

Lukas-hehe ja ett litet smil e de allt;)

per-orka stava rätt!

Fia-tack=)

Fia-givetvis borde jag kunna stava men jag tror ni fattar lite av texten iaf.

2008-09-28 @ 15:22:44
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91