Section painted leather jackets!

Det finns vissa plagg jag önskade att jag kunde bära upp, som skinnjackan! Jag må bära konstiga hattar, för vissa konstigt stylade ihopsättningar men trots det känner jag mig aldrig obekväm eller osäker. Men de finns de plagg som får mig att känna mig obekväm och rent av ful i, som skinnjackan! Hur många jag än provar så hittar jag aldrig någon som sitter bra, jag ser töntig ut och jag blir förbannad. Jag kollar sedan på mina polare och både Conversen (som jag också provat åtskilliga gånger och alltid tänkt, NEJ!) och deras skinnjackor ser skitcoola ut på dem. Konstigt de där, kanske är jag en person vars kropp inte är gjord för Converse och skinnjacka eller så har jag födds med gåvan att inse att det är en ruskigt tråkigt och intetsägande kombination att bära?! Trots den insikten kan jag inte låta bli att fundera på alternativ till den svarta skinnjackan (Conversen kommer dock aldrig att hända) och hittar inget annat svar än att jag måste skaffa mig en flerfärgad! Kolla in Jethro Caves jacka över eller i bästa fall
Acnes till höger (varför kunde de inte göra en likadan till oss killar?), en sådan skulle jag vilja ha och jag tror och hoppas att jag skulle känna mig både bekväm och jävligt cool i en! Tänk en benvit grund med beiga och grå delar toppat med en plommonlila bakdel. Jag får ta och gå i Carolines fotspår och göra en själv. Vilka färger skulle ni kunna tänka er på en flerfärgad skinnjacka?

Kommentarer
Postat av: asdf

Jackan är grym. Tror du han har färgat den själv eller köpt/hittat den så? Hur skulle man färga ens jacka så annars?

2009-04-04 @ 00:49:07
Postat av: Klang

ASDF-Kolla in länken Caroline över!

Postat av: Abid

19 June, 2009







Attn: Purchase Department







Dear Sir/Madam,







Actually we want to do business with you for a long time. We are basically manufacturer cum exporter of all kind apparel specially sports wears like Shirts, Shorts, Jackets, Suits, Soccer ball & uniforms, Socks, Gloves , Riding wears, Aprons, Bags, Towels, Head wears, Tights etc.







We can put your logos on our products in the shape of embroidery or Printing etc. We have all the sources and sophisticated materials to meet your all the requirements, we can present you samples of our products according to your requirements. For further detail you can ask us all type of questions without hesitation. Thanks







Look forward to receiving your favorable reply.







Best Regards,







Abid Nisar







"Emporium International"



Sialkot, Pakistan.



Website:-www.emporiuminternational.com



E-mail:- [email protected]



[email protected]

2009-06-19 @ 05:42:01
URL: http://www.emporiuminternational.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91