Inspiration-TonIton


De må vara färgexplosion ute i våra avlånga land inför sommaren men själv är jag mer förtjust i outfits med ton i ton bas. En heltäckande grundfärg med olika färgskiftningar som enligt mig ger ett snyggt helhetsintryck. Givetvis är färger som svart och blått eller beight med grönt (etc) bra ihop då de inte skiljer sig så långt ifrån varandra i färgskalan och är min färgguide i sommar. Det blir alltså inga röda chinos, gröna cardigans över lilarutig skjorta för mig i vår (trots påsktider). Hur ser din färgsplan ut i sommar?

Skjorta-Lanvin
Shorts-Alexander Mcqueen
Skor-Maison Martin Margiela
Ryggsäck-Raf Simons x Eastpak
Solglasögon-Yohji Yamamoto x Linda Farrow

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va jag skulle vilja att min pojkvän såg ut så i sommar!

2009-04-08 @ 17:46:16
Postat av: Bengt

Var kan man köpa Raf Simons Eastpak-säckar? I Sverige?

2009-04-08 @ 18:07:46
Postat av: Jonas

En ryggsäck från Raf Simmons. Intressant. Hur mkt får man punga ut för en sådan?

Postat av: Johan

färglada shorts ska de vara =D från Ed Hardy :P

2009-04-11 @ 10:51:03
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91