Önskeoutfit!


Jag var och spanade in denna sammetskavajen på
Nathalie Schuterman för några dagar sedan och begav mig sedan ut på en för mig ganska omfattande second handrunda av 4 butiker utan lyckat resultat. Second hand är inte riktigt mig grej då jag vet vad jag vill ha men aldrig riktigt lyckas hitta de där i fyndlådorna. Dock har jag inte riktigt gett upp hoppet att hitta en liknande sammetskavaj för de. Problemet är att jag inte vill ha en svart eller blå, jag vill ha en khakifärgad. Är man för kräsen då kanske?

Kavaj-Lanvin
T-shirt-Forme Dexpression
Byxor-Acne
Skor-Marc Jacobs
Solglasögon-Ray-Ban
Sidenscarf-Random tyg

Kommentarer
Postat av: Johan

ursnyggt. jag gillar också den kavajen, dock syr pyr dyr

2009-04-13 @ 14:34:46
Postat av: Anonym

Kan bli så fel med sammet!

2009-04-13 @ 16:38:02
Postat av: Anonym

Du borde ha ett inlägg om vårens jackor, skinn,nylon och canv.

2009-04-13 @ 20:53:24
Postat av: Mickaela

Hej!

Jag gillar din blogg. Jättefin. Följa via bloglovin? svara gärna på min blogg!



Många kramar

Valentine

Postat av: Pascal Grob

love the colour scheme and the silk scarf. i find it always so hard to find nice product shots for outfit posts. do you have any good sources except brown's fashion?

2009-04-14 @ 20:05:30
URL: http://fashionbitsandbobs.blogspot.com
Postat av: ali

gillar scarfen....grönt sammet vet jag inte! not everybody's cup of tea!

2009-04-16 @ 19:53:57
Postat av: Klang

Johan-ja dyr som fan

Anonym-Allt kan bli så fel på fel person

Anonym-absolut, ska kolla på de

Mickaela-Använder inte bloglovin ;/

Pascal Grob-Google google google my friend

Ali-heheh nee verkligen. Dock vill jag att den skall bli min.

2009-04-17 @ 18:04:20
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91