Covers covers covers...


Snart är min semester slut, men innan dess vill jag lägga vantarna på dessa tidningar. 10 MEN är det givna förstahandsvalet, då inte för att jag dömer boken för sitt omslag utan för att 10 MEN alltid brukar leverera bäst. Sedan är jag mycket nyfiken på LOVE´s andra nummer som förra gången prydes av The Gossips Beth Ditto vilket var en given succé redan från starten.

10 MEN-Att vi kommer få se omslag med modeller bärande Prada i höst finns de inga tvivel på. Här pryder Patrick Meckelburg omslaget som år plåtat av Serge LeBlon
Dansk-När de Danska modetidningarna tycks försvinna, jag pratar om herrdelen av Cover och HE Magazine som inte släppt nummer på ett bra tag, står Dansk Magazine för just Danmarks hetaste modetidning just nu. Jag gillar Dansk, alltid snygga editorials, då med en hel del Svenska märken, men även deras plocksidor som alltid råkar pricka ganska rätt in på mina önskelistor. Nya numret pryds för inte ovanlighetens skull av en tjej, och inte vilken tjej som hellst utan Giselle Blümchen. Tråkigt kan jag tycka att inte fler killar får omslagen då Cole Mohr gjorde de så bra en gång i tiden.
Numéro Homme-Här kan jag ge er fel uppgifter vilket jag i sådana fall ber om ursäkt för. Omslaget på bilden över är inte ännu bekräftat som det slutgiltiga, vilket kan betyda att det är ett "fake" cover eller att det just inte är bekräftat och de vill mörka. Det spekuleras även villt om vem modellen är och Sean Opry ligger tydligen bra till.. Ja vi får se hur det hela slutar.
LOVE-Katie Grands nya tidning Love slog ner som en komet i modevärlden och det ryktades och spekulerades en hel del hur den forna POP-redaktören skulle kunna toppa sitt arbete för just POP och samtidigt vinna över sina gamla läsare. Den största snackisen var dock vem som skulle hamna på första omslaget. Ett namn som figurerade var The Gossips Beth Ditto som senare visade sig stämma. Andra numret som kallas New Blood: The Young and the Reckless pryds av en kille vid namn Alex, 18 år, gitarrist och är plåtad av David Sims och Joe McKenna, mucho interesante.

Kommentarer
Postat av: Anni

Det kommer bli ett fint tv bord de där=)

2009-08-05 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91