Wester SS 10


Oj va jag ångrar att jag inte åkte till Köpenhamn och modeveckan när jag nu ser hur fin Westers vårkollektion var! Jag älskar de ofodrade jackorna/kavajerna och de fina byxorna! Vi ser även en del Wester klassiker i uppdaterade format, så som sandalerna som nu fått ett högre skaft med två spännen. Jag gillar färgsättningen som går i beige, svart och grått. På accessoar/skosidan ser vi förutom sandalerna långa kors i öronen och slipasar knutna runt midjan som skärp.

Klicka här för kollektionsbilderna.

Kommentarer
Postat av: Martin

CW håller på att bli tråkigt svenskt! Vart är alla fina blommor och bin som brukar vara tryckta på kläderna?

2009-08-10 @ 10:22:05
Postat av: Daniel Johansson

Ja riktigt snyggt!

Postat av: H

Wester - möcke bra

2009-08-10 @ 18:49:43
URL: http://blamethecream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91