J.Lindeberg samarbetar med Sutor Mantellasi!

 

J.Lindeberg's samarbete med Sutor Mantellasi innefattar tre väskor och två skomodeller i en ytterst begränsad upplaga. En weekendbag, en datorväska och en väska i kanvastyg med skinndetaljer. Priserna varierar mellan 9799-14 499 kr.

 

Skorna kommer att finnas tillgängliga i en mocka- och en lädermodell. Modellen i mocka kommer i tre färger och läderskon i två färger. Priserna för skorna varierar mellan 2499-2599 kr.

Produkterna tillverkas i limiterade upplagor och kommer endast att säljas i J.Lindeberg's konceptbutik på Biblioteksgatan 6 i Stockholm


Kommentarer
Postat av: Johan

De 2 övre var väldigt lika de väskor du sålde på Nk Aware om jag inte missminner mig? Finns de kvar? Vad var det för märke?

2009-02-24 @ 15:04:07
Postat av: Per

när kommer det att komma ut i butik?

2009-02-24 @ 16:25:53
Postat av: SOFICIOUS

Den där uppe till höger ser väldigt lik ut en herrväska från Tiger jag såg i sommras.



Gillar din blogg förresten. Inte ofta man ser herrmode bloggar. Gillar't!

Postat av: Anonym

Vart är bilderna på skorna då?

2009-02-24 @ 18:13:42
Postat av: Klang

Johan-Sandqvist tror jag du menar?

Per-Nu under våren någon gång

SOFICIOUS-Va kul att höra!

Anonym-Har inga tillgängliga just nu tyvärr.

2009-02-25 @ 11:25:21
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91