The Local Firm S/S 09 Sunglasses


Solen skiner för ja tredje dagen i rad här i Stockholm och de får mig onekligen att tänka på solglasögon. The Local Firm har gjort en av sommarens snyggaste och (redan nu) kanske mest hypade bågar i plast. 90-talet speglas även i The Local Firms solglasögon och dessa bågar kommer säkerligen sitta på många modeintresserades människors näsor i sommar. För det fagra priset på 995 kronor kommer det säkerligen sitta på min näsa också för dessa är riktigt riktigt snygga!

Bild: Klicka för förstoring

Kommentarer
Postat av: Stefan

De var lite coola faktiskt!

Postat av: Enteni

amazing// i want it//

2009-02-11 @ 15:03:33
URL: http://enteni.blogspot.com
Postat av: Anonym

Riktigt snygga, men min näsa hamnar de inte på. För det kommer att bli som varje år när det är dags för att köpa solglasögon, jag kollar runt på miljoner par innan jag inser att allting är för dyrt för mig och istället använder jag mina Ray-Ban pilotbrillor som jag fick/fick låna/stal från min far för flera år sedan. Inte direkt senaste mode men ändå alltid snygga år efter år.

2009-02-11 @ 15:38:47
Postat av: Anonym

Någon som vet om de finns någonstans att köpa på internet?

2009-02-11 @ 19:29:02
Postat av: Johan

Fett fula... ser ut som sådana plastglasögon man hade när man var liten, som kostade 5kr.

2009-02-11 @ 22:14:20
Postat av: Klang

Stefan-Eller hur!

Enteni-Buy them!

Anonym-De funkar hela din livstid till på köpet.

Anonym-De har inte släppts än men ska hålla ögonen öppna när de gör de!

Johan-Tänk va glada många hade varit ifall de hittat liknande för 5 kr!?!

2009-02-13 @ 00:18:53
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: John

Jag vet att de kommer säljas på Jus och Aplace i Stockholm iaf. På internet vet jag inte.

2009-02-25 @ 17:00:27
Postat av: adam

riktigt schyssta!

2009-02-25 @ 17:12:48
Postat av: Kristoffer Fast

Ja, jag köpte ett par glajjor från Meadow i Malmös webshop förra veckan! Så så så snygga! http://www.meadowweb.com/

2009-03-26 @ 20:45:36
URL: http://www.meadowweb.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91