Trend-Hattfnatt

Sällan ser man hatten dominera en säsong lika hårt som våren 09. Stora som små, galna som cleana, ja hattens former kommer i alla dess tänkbarheter och utformande med utsmyckningar och färger. Det finns inga gränser för hur kreativ du får vara i valet av huvudbonad för ju galnare desto bättre. Skämt och sido så är det svårt att säga vilken hatt som är mer rätt en någon annan då urvalet är större än någonsin. Här har jag valt ut de hattar som tilltalar mig mest, vare sig de skulle passa mig eller inte! Kommer du satsa på hatt i vår eller står du över?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ann D is king

2009-02-18 @ 16:43:28
Postat av: Markus

Tycker det är bra att hatten kommer mer och mer, hoppas att de kan slå ut alla dessa kepsar snart!

2009-02-18 @ 17:20:30
Postat av: Anonym

Den första hatten var gräslig!

2009-02-18 @ 19:33:16
Postat av: BillieB

Nääää jag gifter mig ögonblickligen med ALLA män som har blomster på toppen. hejja hejja..

kanske inte så praktisk dock.. undra hur jw andersons ser ut från sidan, den verkar fin

Postat av: Anonym

Jag kommer nog låta bli hatten tills jag fyllt 40. Väldigt få killar runt min åler (24) klär i hatt, en på hundra kanske.

2009-02-18 @ 21:22:36
Postat av: albin

Ann demeulemeesters hatt skulle jag inte tack nej till, eller ja, det skulle jag väl inte till någon av de där iof...

2009-02-18 @ 22:29:40
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: Hugo

I love Lanvin's hattar ss09!!!

2009-02-19 @ 12:01:07
Postat av: D

Jo i vår blir det definitivt hatt, har använt hatt hela vintern (eller när det inte har varit för kallt) så det blir nog att införskaffa en vårhatt också. Har dock inte bestämt mig för vad jag ska satsa på, antingen en klassisk panamahatt eller något lite mer utflippat.

2009-02-19 @ 18:10:11
Postat av: Klang

Anonym-Yeah

Markus-vilka kepsar?

Anonym-Den är ju den mest lättburna!

BillieB-Är också nyfiken

Anonym-Den som väntar på något gott...

albin-Nee vem skulle de.

Hugo-m2!

D-UTFLIPPAT!

2009-02-23 @ 11:00:08
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91