Giuliano Fujiwara SS 10



Jag har alltid tyckt Giuliano Fujiwaras accessoarer och skor överglänst själva klädkollektionen men denna gång går de jämt ut. Jag tycker detta är riktigt bra och diggar Fujiwara mer och mer, kolla bara in dessa mäktiga halsband och de fyrkantiga örhängena! Kanske gillar jag accessoarerna mer ändå.. Måste passa på att använda mina solglasögon från märket någon dag när solen är framme...
Klicka här för alla visningsbilderna.

Bild: Backstage at Giuliano Fujiwara SS 10

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilka jävla sneakers, i love!

2009-06-24 @ 10:52:08
Postat av: milo

Verkligen jättesnyggt!

Postat av: Thobias

Jasså, du hade en blogg det visste jag inte haha!

2009-06-24 @ 15:17:30
URL: http://thobiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91