Inspiration-Suede


I mitt senaste inspirationsinlägg skrev jag att
sammet var en stor materialtrend just nu. En annan stor trend är mocka vilket ni säkerligen inte missat. Det finns en hel del mockaplagg och mockadetaljer jag skulle vilja ha i min ägo just nu. Exempelvis den absurt snygga Acne bikerjackan. Helst hade jag velat ha jackan i den plommonlila färgen som visades i showroomet men den blev en fransk modetidningsredaktör ägare till vilket satte käppar i hjulet på ett sådant fynd på nästa  kollektionsutförsäljning. Vill man inte ha en hel mockajacka eller t-shirt som ni ser på bilden över så finns det som sagt snygga mockadetaljer. Kolla in skornas framdel eller mynthållaren på jackans bröst. Snyggt...

Jacka-Acne
T-shirt-Isaac Sellam
Skor-Lanvin
Mynthållare-Ann Demeulemeester
Solglasögon-Damir Doma
Nyckelring-Hobo

Kommentarer
Postat av: haylin

all those are nice, i love it



ps: great blog, add your link soon<3

Postat av: Joy d.

Suede to me seems like it would be great for winter (Issac Sellam tee)

2009-06-02 @ 07:42:26
URL: http://iplayfaves.blogspot.com
Postat av: Jennie

snyggt ja :)

2009-06-02 @ 09:37:04
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: M

Årets snyggaste jacka helt klart

2009-06-02 @ 14:02:12
Postat av: Diskus

Riktigt fina skor!

2009-06-02 @ 14:42:51
Postat av: Luke

Thanx 4 putting a translator on the page!

2009-06-02 @ 16:29:24
Postat av: melker

satan vilken snygg jacka!! allt var snyggt, du lyckades riktigt bra den här gången!

2009-06-03 @ 17:18:31
Postat av: Achilles

I love to see your dream outfits. Mostly they are stunning!

2009-06-03 @ 20:56:13
URL: http://achilles.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91