Fler Omslag...


Jag har som ni kanske märkt stort intresse för modetidningar och inte minst omslagen. För att inte trötta ut er allt för mycket samlar jag ihop fyra nya omslag i ett inlägg istället för ja just de, fyra. Två utav dessa är i serie av andra omslag dvs tidningen har släppt mer en cover vilket kanske förbryllar några av er därför en kort presentation/tanke bakom omslagen:

Fantastic Man-Hypade herrmodetidningen Fantastic Man står fint i samlingen av tidningar hemma hos mig. Kanske inte för sina spektakulära omslagsbilder eller editorials utan för sin nästan bokiga känsla. Nya omslaget pryds av Bret Easton och är ganska tråkigt och lamt om ni frågar mig.
Numéro Homme-En favoritblaska som av omslaget att döma ser dödstråkigt ut! Hatar wetshirtgrejen och vattnet som splashar Albert Reed i ansiktet ser bara tacky ut. Inte det bästa kortet Matthias Vriens tagit med andra ord. Dock har jag höga förväntningar på de så i vanligt fall ypperliga modestorysarna.
Dazed & Confused-Transformer! Meet Fashions Boys Who Are Girls Who Like Girls To Be Boys... Det lät mer intressant än vad det visade sig att vara efter man bläddrat igenom tidningen! Det andra omslaget fångar inte min uppmärksamhet alls som den
förstnämnda gjorde, kanske för att nakenheten saknas denna gång?!
VMAN-Även här ett andra omslag som inte på något sett sticker ut mer än de första! Jag gillar iden av att styla de modellvinnande killarna från topp till tå i ett märke men välj då för gudskull ett märke eller en färgton nästa gång, osmart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan? väldigt kritisk, strunta i att köpa tidningar då...

2009-03-05 @ 17:53:11
Postat av: simon

du är min idol!

2009-03-05 @ 18:52:28
Postat av: Toffe

Gillade Numéro Homme's cover.

2009-03-05 @ 19:31:06
Postat av: milo

I LIKE WET T-SHIRT!

Postat av: Cissi

Tycker bättre om det andra Dazed omsalget! Absolut mer tilldragande och provocerande, skulle absolut köpa tidningen då!

2009-03-05 @ 21:10:42
URL: http://lomakka.blogg.se/
Postat av: Henke

Dazed var bra.

2009-03-06 @ 00:31:39
URL: http://blamethecream.blogspot.com
Postat av: Klang

Anonym-Jag vill fortfarande ha innehållet i tidningarna

simon-du är min

Toffe-ush

Toffe-ysh

Cissi-där ser man ;)

Henke-helt ok

2009-03-06 @ 11:12:51
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91