Gårdagens(Outfit)-Kingfesten

Foto: Karina Ljungdahl, King Magazine.
Kavaj, Whyred. Skjorta, H&M. T-shirt, Lee. Byxor, Acne. Skor, Lanvin. Rock, Acne. Hatt, Egengjord.

Gårdagens Kingfest var trevlig, mycket trevlig. Med mig tog jag min goda vän Ida och vi skålade i skumpa hela natten. Alltid trevligt med liknande tillställningar och det hela slutade allt för sent, med tanke på att man jobbat hela dagen. Lägg märke till min skjorta, smutsrosa, lager på lagersydda tygstycken på bröstet. Och ja den är från H&M Trend AW 09/10, nice. Klicka här för att se en helbild på våra outfits

Kommentarer
Postat av: Mike

Du klär bra i dessa färgerna!

2009-05-16 @ 13:20:30
Postat av: Anonym

Är det din flickvän?

2009-05-16 @ 13:42:18
Postat av: Daniel

din hatt är verkligen jättefin! du borde göra mer kläder, eller i alla fall visa alla egengjorda grejer du har så att man kan få mer inspiration!

tack för en grym blogg!

2009-05-16 @ 20:26:19
Postat av: Hugo

T-Shirt under skjorta? Nja, jag vet inte...



Hugo, Style by Lindberg

Postat av: Albert

Hänger du inte med modebloggaren hugo?

2009-05-17 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91