H&M Fashion Against Aids All Mens T-Shirts!


Dita Von Teese, Katy Perry, Róisín Murphy, Estelle, Cyndi Lauper, N.E.R.D, Robyn, Yoko Ono, Yelle, Moby, Katharine Hamnett, Dangerous Muse och Tokio Hotel har alla gjort en eller flera motiv till T-shirts för H&Ms välgörenhetskampanj Fashion Against Aids. Ruskigt låg nivå på motiven från kändisarna men de går till ett superviktigt ändamål så har du ca. 150-200 kr över den 9 Juni tycker jag du skall bege dig till H&M Divided och stödja kampen.
Klicka här för att se motiven till oss killar.


Kommentarer
Postat av: Manlook

Jag såg fram emot att köpa t-shirterna från denna kampanjen. Men de var skit fula.. Jag lägger några undra i en bössa istället... Lite högre nivå får de alt ha....

Postat av: Ida

Ser ut att vara riktigt fula en del ju.. Är det någon som är snygg alltså? hehe.

2009-05-06 @ 15:32:04
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Klang

Manlook-håller med

Ida-hehe tyckte Tokio hotels va helt ok, inget jag själv skulle bära men.

2009-05-11 @ 20:22:39
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar du Tokio Hotel?

Då bör du kolla in lite bilder jag själv har fotograferat på dom :)

lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om bilderna och berätta gärna varför du gillar TH =)



Tävling kommer upp inom kort och det kommer att vara en tävling för alla Tokio Hotel fans only =)



Emma

2009-08-08 @ 20:47:40
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91