Solglasögon

Satt i solen i dag och tänkte. -Nu skulle solglasögonen vart på. När jag kom hem letade som en galning efter fjolårets men till min bedrövning så hittade jag bara ett par. Men som tur var fanns mina stora vita plastbågar från spalding kvar(säkert 7 år). 

Om man vill köpa ytterligare ett par vad skall man satsa på? Det tjatas ju om att allt i vår skall vara stort och i plast. Visst håller jag med om att stort e coolt men tycker endå Acne har gjort ett av årets bästa bågar (samma modell syns på Dior Hommes visning).
Men om man skall följa den stora trenden men STORA bågar i plast har märken som Hugo Black, Gucci, Dior alla liknande bågar med i sina eyewear kollektioner. Men den största vinnaren enligt mig och många andra är endå Tom Ford som gjort årets snyggast solglasögon kollektion och speciellt modellen Farrah. Men skall du köra budget skulle jag rekomendera ett par pilotbrillor från macken eller H&M.


Tom ford
Tom ford-
Farrah

Acne
Acne Jeans-
The Director

Dior Homme
Dior Homme


Kommentarer
Postat av: Marie

vart kan man köpa Tom Fords glasögon? skitsnygga!

2006-04-23 @ 15:56:57
Postat av: Klang

Hej marie Tom ford säljs hos Bågar & Glas och Nk Details i Stockholm. Befinner du dig närmare Göteborg kolla också där på Nk Details. Lycka till Mvh/klang

Postat av: Per

Helt rätt med stora glasögon klang! De längst ner var jädrigt fräcka, nästan att man kanske får gå och införskaffa mig ett par sådanna!

2006-04-23 @ 16:18:48
URL: http://rockmusic.blogg.se
Postat av: Pernilla

Bra blogg! Grymt nice stil du verkar ha! Jag tycker verkligen att du ska satsa på ett par Tom Ford brillor, skulle själv vilja ha ett par men har tyvärr inte de pengarna just nu. Ha det!

2006-04-24 @ 21:11:17
Postat av: Klang

Tack Pernilla. Min kassa tillåter inte heller mig att köpa Tom Ford. Får se nu när lönen kommer;D mvh /Klang

2006-04-24 @ 21:30:06
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Pernilla

Okej, synd... Annars tycker jag att de från Dior Homme också är grymt snygga :) Fast inga slår ju såklart Tom Fords darlingar.

2006-04-25 @ 20:06:14
Postat av: klang

Håller med, håller med!

2006-04-25 @ 20:24:10
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Klang

Såg Dior Hommes solglasögon på ebay funderar på att lägga ett bud vem vet kanske har tur?

2006-04-26 @ 00:03:13
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Johnnyveronica

Very informative...God Bless

2008-09-29 @ 10:22:00
URL: http://johnnyveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91