Detaljer-Kortärmade Skjortan

klang

Ok jag rullar upp dom, men nu vill jag bara låta dom hänga fria. Jag snackar om armlängden på den kortärmade skjortan. Detaljen som gör skjortan riktigt trendig just nu är de extra centimetrarna på armlängden! Ärmen skall helst sluta lite över armbågen. Stoppar man in skjortan i byxorna får man en helt ny siluett som vi inte alls vart vana med den sista tiden. Själv har jag som ni vet vart lite av en upprullare och kommer att fortsätta vara det, men dock sluta med topparna och skjortorna. Leta second hand efter kortärmade skjortor, ett tips är att ta en stor storlek för att få maximal längd på ärmen. Midjan kan lett sys in.

Kommentarer
Postat av: Lapsus

Håller med dig om att upplägget med instoppad skjorta kan skapa en riktit snygg siluett! Och som du säger gissar även jag att det går att hitta en liknande skjorta second hand ganska så lätt - gärna i större storlek. Personligen gillar jag den i vitt bäst av de fyra du lagt upp.

/Jocke

Postat av: Bäserviser

Din meningsbyggnad, stavning och grammatik är för jävla taskig!

2007-10-20 @ 19:59:33
Postat av: Anonym

Lapsus kan du sluta promota din egna fucking blogg här! Du kommenterar hans inlägg som om du redan visste allt också. Ge dig för i helvete

2007-10-21 @ 13:10:44
Postat av: Proper Style

Intressant!

2007-10-21 @ 15:21:17
URL: http://properstyle.blogg.se
Postat av: Jonas

Tjena Klang! Hur går man tillväga när man ska sy in en skjorta. Det har jag alltid funderat på men inte kommit fram till någon bra lösning... :S

2007-10-22 @ 23:38:53
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91