Inpiration-Blue Wedding


I sommar skall jag på ett bröllop men vill inte köra på en svart eller grå kostym. Jag vill däremot ha Jil Sanders kortärmade kavaj och kostymshorts. Till det vill jag köra Pradas loufers och Acnes fina halsband. Kanske inte det mest traditionella men garanterat snyggast (enligt min smak). Nu va det ju det med priset på dessa plagg som överskrider allt i budgetväg men man kan alltid drömma. Kanske hittar jag några varianter som kan ge mig looken jag söker. Kul skall de bli iaf.

Kavaj-Jil Sander
Shorts-Jil Sander
Skjorta-Marni
Skor-Prada
Halsband-Acne

Kommentarer
Postat av: Ph

asså, funkar verkligen shorts på ett bröllop, hur dressade dom än må vara ?

2008-06-15 @ 18:20:34
Postat av: W

Tror inte shortsen går hem på ett bröllop...

2008-06-15 @ 20:24:39
Postat av: William

Det där halsbandet....

Hittade inte det på deras onlineshop, vet du hur jag får tag på det

2008-06-15 @ 21:07:47
Postat av: Spellingcheck

It is spelled loAfers... Come on.

2008-06-15 @ 21:35:00
Postat av: Dennis

Traditionellt eller inte spelar ingen roll, snyggt it is! :)

Postat av: Jonas

Om klädkoden är maskerad? :P Nej skämt åsido tycker jag att det var skitsnyggt, och kortärmade kavajer är något jag saknar väldigt mycket. Tänkte försöka ge mig på att klippa till en kortärmad kavaj nu inför sommaren!

2008-06-16 @ 08:53:40
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Chris

Om brudparet INTE önskar ett mer formellt och traditionellt bröllop är det lysande! Annars hör det inte alls hemma där, hur fint komponerat denna outfit än må vara.

2008-06-16 @ 12:40:33
Postat av: bngdf

http://www.yesstyle.com/en/Product.aspx?pid=1011056655&section=men&

2008-06-16 @ 15:00:54
Postat av: afasf

respektlöst mot brudparet att inte klä upp sig. Kör en vanlig blå och ladda med accessoarer istället för att förolämpa dem

2008-06-16 @ 19:19:00
Postat av: Klang

Alla-jag tänkte mig nog inte för när jag skrev bildtexten. Det var inte meningen att göra en bröllopsoutfit från första början. Men när jag var klar så tänkte jag, fan det blev ju assnyggt och så skulle jag vilja se ut på brölloppet! Jag tänkte inte på stilregler som shorts (som förolämpar brudparet, för det var naturligtvis inte meningen). Mer än så var det inte. Fast jag skulle fortfarande vilja se ut så på bröllopet!



William-Det är höstkollektionen, släpps nog i aug.

Spellingcheck-Come on!

Dennis-tackar tackar

bngdf-Det var ju bara kopior på den siten. Haha kola in alla Raf Simons och Lanvin skokopierna!!

2008-06-17 @ 11:06:50
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91