Nyköpt-Armékepsar!


Tanken var som sagt att jag skulle ha åkt hem en sväng föregående helg. Så blev inte fallet tyvärr och därmed kunde jag inte försöka
leta upp mina gamla armékepsar. Igår på luncen traskade vi ner till gammlabrogatan för att kolla in lite roliga skor på skouno och uppäckte till min förtjusnig en armyshop. Väl där inne slog jag till på två kepsar, en blå och en svart. hundrafurtioriksdaler styck tyckte jag var ett rimligt och bra pris. Hade för mig att de va dyrare förr? Men man kan ha fel, fina e de ilf.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Använder du kepsen från woodwood något?

2008-05-27 @ 13:06:39
Postat av: Tobias

Jag städade i min garderob förra veckan och hittade en svart sådan armékeps som jag köpte på just den butiken. Vad kommer tröjan du har på bilden ifrån? Jag har en grej för långa, smala t-shirt armar just nu.

Postat av: hehehe

alltså orkar inte mer. om du ska förkorta "i alla fall" så kan du väl göra det rätt? det ska vara IAF inte ILF. OK?!

2008-05-27 @ 18:14:08
Postat av: g

vilka visningar innefattar armékepsarna?

2008-05-27 @ 21:44:15
Postat av: Optican

Är det verkligen du Klang som skrivit detta inlägg? Jag har läst ofta på din blogg och det brukar aldrig vara stavfel. Det här inlägget har däremot inte mycket rätt.

2008-05-28 @ 08:31:47
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: klang

Marcus-Oh ja! hela två gånger ute och kanske 3 ggr ner till tvättstugan;) Vil du köpa den? haha

Tobias-Tänker du på profilbilden så är det en avklippt långärmad tröja från Human Scales.

hehehe-Omg lol2k!

g-Inför sommaren så finns de i bla. Lanvins och John Gallianos slutliga vårkollektioner.

Optican-Ja de e jag och jag kan verkligen inte stava.

2008-05-28 @ 12:27:08
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: c

jag köper gärna din wood-wood-keps! är det den bruna eller den blå och vad vill du ha för den?

2008-06-03 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91