Covers covers covers...


Denna gången riktar jag in mig på följande ganska mörka omslag. Ligger väl i att det är höst nummer eller något, vad vet jag.

L’Officiel Hommes Italia-Debutomslaget till den Italienska upplagan av L’Officiel Hommes är magnifik. Som hämtat från en gammal gangsterfilm där modellen Bastiaan Ninaber spelar huvudrollen, plåtat av Milan Vukmirovic. Spännande.
Vouge Hommes Japan-Tredje gången gillt. Det skall släppas teasers efter teasers i Japan tydligen men nu har det slutgiltiga omslaget äntligen släppts. Steven Klein har plåtat och modellen var Ryan Koning. Vilket av de tre omslagen tyckte du skulle hamna på förstaplats?
Geil Magazine-Första debutnumret av Geil Magazine fick enorrrm genomslagkraft online världen över men var osäker på om den gått hem i stugorna. Jag köpte den och blev inte överförtjust, hoppas andra numret kan överaska.
Qvest-I nya numret av Qvest ser vi Andre Depizol i ett mörkt singelspel där helheten ser slitet ut. Som om tidningen släpats efter en bil eller liknande, sådana detaljer gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91