On It´s Way From United States!

Klang

Satt här och läste min egna blogg, har jag allting jag tipsar om eller e jag full of shit? -Nja allt har jag ju naturligtvis inte! Men de jag verkligen vill ha då? -Nja för de mesta. Sedan kollade jag in Wayfarer bilden, då slog det mig dom måste jag ha! Sedan slog snål Bertil till och det slutade med att jag beställde dessa två snygga solbrillor från
http://ocshades.com/. Kan rekomendera sidan starkt (än så länge)! Solglasögonen kostade mellan 10$ var och frakt på 7,8 $. Nu är jag bara nyfiken på hur lång tid shippingen kommer ta. Men nöjd är jag;)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tack för tipset :)

2006-06-28 @ 12:51:09
Postat av: victor

bra sida som jag inte hade en aning om. och riktigt bra köp av dej! riktigt härliga bågar de där:)

Postat av: Maddie

Häftiga solisar. Det första bilden skulle jag gärna vilja ha själv.

2006-06-29 @ 01:18:28
URL: http://madelicious.blogg.se
Postat av: Philip J. R.

sweet sida det verkar vara, ska nog beställa.. fast kör nog på de wayfarer brillorna som är $2 dyrare, de med tjockare båge och de ser ut att vara lite mindre med.. aningen med lika acnes. Men himla sweet tips!

2006-06-30 @ 16:44:12
URL: http://astrangershand.blogg.se
Postat av: J

exakt likadana solbrillor som de på första bilden finns att köpa på H&Ms hemsida för ca 50 spänn,litet tips bara:)

2006-07-01 @ 19:51:08
Postat av: Sauron

Riktigt schyssta bågar du hittat! Skulle man kunna säga att du är lite av en expert på att hitta alla guldkorn som finns där ute på nätet? Hur som helst så ska jag och min pojkvän på en liten resa i östeuropa med lite olika anhalter så som Prag, Moskva, Mordor, Warzawa, Bukarest mfl. Har du någon gång vart där och i så fall, har du nån prisvärd och tidsenlig affär att tipsa om? Det är fine med mig om du inte har det men det hade ju vart kul om du hade nåt tips.

Tack på förhand!

2006-07-02 @ 17:57:35
Postat av: klang

Hejsan alla tack för alla inlägg har inte vart hemma på hela veckan!

Sauron-Nej tyvver har inte vart i de länderna men de finns säkert massa fint, lycka till!

J-Ok fynda på h&M e alltid roligt men jag passade på när jag ändå var i farten=)

2006-07-02 @ 19:50:52
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Marcus

fick du hem bågarna till slut? verkar för tillfället som att de enbart shippar inom US.

2006-12-04 @ 14:01:39
Postat av: klang

Marcus-Absolute de fick jag hem på 3 månader.

2006-12-04 @ 18:18:34
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Marcus

det är vad jag kallar fast-delivery, blir perfect till de första solstrålarna i mars. Tack för en superv blogg finns sannerligen för få(bra)herr-mode-bloggar.

2006-12-05 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91