LuckeyEmAndME

Klang

I helgen hade jag det stora nöjet att träffa systrarna Emma och Ida. Som skriver bloggen Hopplösa Modenördar. De var i Stockholm på Blixtvisit och fick exklusivt träffa fotografen Facehunter. Vi träffades och drack några öl och sedan fortsatte vi på O Baren. Där vi dansade och pratade mode. Det var riktigt roligt att träffa tjejerna irl och se hur de var privat och jag kan säga att de var både snyggare och trevligare än jag kunde föreställa mig. Tack för en super kväll och hoppas vi får tillfälle att ses igen!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Spara ut skägg igen Klang! :D

Postat av: Martin

Nästa gång jag kommer till Stockholm så måste vi gå ut!

2006-11-13 @ 21:16:47
Postat av: klang

Jonas-Nej nej detta var för ett speciellt tillfälle. Mush is the shiit!
Martin-OK! hehe då säger vi de

2006-11-14 @ 22:26:34
URL: http://Klang.blogg.se
Postat av: Anna

nice!

2006-11-18 @ 12:59:58
Postat av: Jennifer

hallo klangsi! tycker det är jätteskoj att läsa om hur du har det nu för tiden.. det verkar gå riktigt bra för dig och jag kan inte låta bli att bli lite avis ibland :P men jag måste fråga.. håret?? vad har du gjort.. nej nej NEJ! det är inte tufft! tillbaka till din gamla fina frisyr.. snälla, för min skull?? puss

2006-11-19 @ 18:03:16
Postat av: Jennifer

var jag taskig nu??? för i övrigt tycker jag att du är en riktig babe, det vet du ;)

2006-11-19 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91