TIPSAR-NÅGRA NYCKELPLAGG INFÖR HÖSTEN

klang

Känns knepigt att snacka höstkläder mitt i sommaren men snart är hösten här. Det syns inte minst i affärerna som har fått in en hel del höstnytt. Det finns alltid vissa saker inför ny säsong som man vill ha lite extra och här är några nyckelplagg/saker som jag kommer att satsa på när det blir lite kallare. Denna listan kommer fyllas på med jämna mellanrum det lovar jag. Först och främst på skofronten så kommer jag att köra mina penny loafers från Acne men som ombyte så kommer ett par klassiska Clarks. Kolla också in Whyreds skokollektion som innehåller flera Clarkinspirerade modeller. På jackfronten så vill jag hitta en armé parkas utan luva, det visade sig när jag först förra våren började leta att det skulle bli svårare än vad jag trodde. Men ett alternativ är denna gröna parkas från So Last Season. Jag vill också lyfta fram denna grymma väska från Marc Marmel som jag tycker har lyckats utöver det vanliga med denna kedjeprydda skinnsak (visst kanske lite tjejigt med kedja men de skiter jag i). Dock gör ju priset att det förblir en inspirations tanke. Så där har ni, en del utav vad som kommer att finnas/icke finnas i min garderob i höst. To be continued.



Fingervantar-3.1 PHILLIP LIM
Skor-Clarks
Väska-Marc Marmel
Parkas-So Last Season

Kommentarer
Postat av: S

love love love ALLT

2007-08-08 @ 21:53:23
Postat av: neoriot

Tycker de jackorna för hösten som jag sett har varit väldigt oinspirerande.

2007-08-08 @ 22:01:24
Postat av: g-star.se

I really like the gloves

Postat av: fashion

njaa gillade inte mycket här. .väskan och jackan var lite för tjejig. .och vantarna vill man se ut som en luffare så visst. .

2007-08-09 @ 10:15:48
URL: http://secondhandfashion.wordpress.com
Postat av: fashionholic

är det inte samma parkas som Fredrik Blank har??? den är sååååå snygg!!!

2007-08-09 @ 13:03:52
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Klang

S-Me to S
Neoriot-Nja men de finns en del tycker jag.. Sj ska jag sattsa på Whyreds ullparkas.
g-star.se-Ja en bra bit in på hösten men sen blir de för kalla
Fashion-De har du rätt i! Luffare is the shiit
Fashionholic-Nej tyvvär! Har vart avundsjuk på fredriks arme parkas HUR länge som hellst. Nästa gång ska jag fråga han vart han köpt sin/gjort den sj kanske?

2007-08-09 @ 14:28:14
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: neoriot

Har bara sett de jackorna King har på sin sida. Behöver ju ingen jacka nu ändå :)

2007-08-09 @ 17:24:27
Postat av: Chris

Fredrik kanske gör en version åt MQ? Själv hoppas man på en ny snygg skinnjacka.

2007-08-09 @ 23:36:16
Postat av: Tomas

Snygga skor!!
Finns dom att köpa i Gbg?

2007-08-14 @ 20:09:40
Postat av: Jenna

good shit babe! vantarna e klassiska! o hitta en parkas utan luva till mig med e du snäll??

2007-08-14 @ 23:28:51
Postat av: Ragnarnicoline

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-03-13 @ 14:53:38
URL: http://ragnarnicoline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91