Nyköpt-Whyred Byxor

Klang

Idag slog jag till på ett par Whyred Hell på rean. Jag har aldrig tidigare köpt jeans från Whyred (chinos räknas inte) för att jag inte tidigare gillat deras modeller. Denna modell är större i låren och passar superbra just nu när det känns "lite" tråkigt med tighta jeans. Just denna Hell modell som heter Toile är inte i klassiskt jeanstyg utan i mer mjukt bomullsmaterial. Dessa off-white byxor (bilden ljuger lite, dessa är inte vita, mer åt cream) skall köras uppvikta och kommer varvas bra med mina chinos.


Kommentarer
Postat av: Tegnér

Bra snygga, har alttid gillat vita jeans och dessa är inte ett undantag. Dock kan det se fult ut om man inte
har rätt kläder till, detta är dock nog inget problem när det gäller dig

Postat av: tripptrapptrull

Tjena, hoppas allt e bra med dig! Snygga brallor jag köpte samma modell fast ljusblå för bara ett par dagar sen. Nu kan vi gå runt och glänsa i dem, hare bra

2007-07-08 @ 20:37:16
URL: http://tripptrapptrull.blogg.se
Postat av: Ester

Snygga, vill oxå ha ett par vita jeans... Men har fortfarande inte hittat mina "drömjeans".

2007-07-08 @ 21:46:57
URL: http://essie.blogg.se
Postat av: V

Vita jeans går inte att jämföra med chinos, hoppas bilden ljuger ganska rejält, för kombinationen man vill uppnå är ju chinos med vit lite oversized skjorta, vitt på vitt är ganska överdrivet.
Känns som att vita jeans mer har blivit en vintertrend, som dock förut var en sommartrend. Känns lite ute till sommaren, eller inte ute, snarare mindre inne jämfört med i våras.

2007-07-09 @ 09:30:33
Postat av: albin

finfina, men va kul att tripptrapptrull har börjat igen, låg inte du nere ett tag?

2007-07-09 @ 17:19:48
Postat av: ss-fredde

illgött robin!

2007-07-09 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91