Tipsar-Zip Wallets

Klang


Är sugen på att köpa en riktig plånbok. Är ganska trött på min lilla plåt smartcase som bucklar sig och inte stängs igen ordentligt när det är för många kort i. Men jag vill inte ha någon tråkig platt utan en rejäl dragkedjeprydd sådan. Har tidigare tipsat om CDGs plånböcker och de ligger fortfarande bra till. En annan het kandidat är Surface To Airs snygga, då i blå.


Vänster: Surface To Air, Comme Des Garcons, Comme Des Garcons, Dior Homme, Mulberry, Lanvin, Louis Vuitton, Carhartt och Bottega Veneta

Kommentarer
Postat av: Tintin

Har aldrig riktigt gillat "zip-wallets", men om jag skulle välja en av dess skulle valet bli Bottega Veneta, utan tvekan. De andra känns inte alls lockande antingen för mycket av det ena eller för lite av det andra.
För övrigt så är jag nyfiken på i vilket program du gör dina otroligt snygga kollage.

Postat av: Anonym

Fint som snus

2007-11-22 @ 00:54:48
Postat av: tips

Kolla in Works Unltd plånböckerna på Black Market. snygga, billiga och finns i flera olika färger!

2007-11-22 @ 01:12:30
Postat av: Diskus

carhartt plonckan var ju snygg.

2007-11-22 @ 17:07:02
Postat av: Ida

Rizzo har superfina varianter också, en svart blank med gulddragkedja och en i krokorelief. Inlandlade en av den tidigare modellen själv för nån månad sen. tipsatipsa.

2007-11-23 @ 12:59:24
Postat av: gallon.blogg.se

den svart/vita var grym!

2007-11-26 @ 14:14:11
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Martin

Bottega Veneta!!!

2007-12-02 @ 22:25:37
URL: http://picky.be/blog
Postat av: Britta

Jag älskar din blogg, nå så grymt.
Var på jakt efter en ny plånbok och vips hamnade jag här och kan inte sluta läsa.

2008-05-11 @ 00:04:08
URL: http://sixth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91