Önskeoutfit

Klang

Nu är det fredag, kul! Då skulle man vilja ha nya roliga saker också. Denna outfit "önskar" jag mig idag. Känns ledig, snygg och lagom sportig. Hightop sneakers kan dressa ner och även höga effekten. Jag måste hitta ett par, som dessa från Raf by Raf Simons. En Bra balans mellan klassiskt och trendigt. Kepsen får gärna åka på ilf tills jag funderat ut hur jag vill klippa mig. Någon slags helikopterplatta med några cm lugg (japp im all about the lugg).


Parkas-Hope
T-shirt-Raf By Raf Simons
Keps-Oliver Spencer
Byxor-Fifth avenue shoe repair
Sneakers-Raf By Raf Simons

Kommentarer
Postat av: emil

snygg parkas! vad kostar den? och finns den att köpa i stockholm?

2007-09-28 @ 11:03:22
Postat av: Alexander

Måste bara säga att din stilkänsla är så sjukt bra.
Fifth avenue brallorna, finns inte ord!

2007-09-28 @ 15:35:28
Postat av: Salle

Über gay eller?

2007-09-28 @ 15:56:06
Postat av: Hugo

Älskar verkligen FASR byxor, spana in dem i Köpenhamn under modeveckan, fast jag bor ju i gbg. Så jag köte Acnes variant istället, minst lika bra! men jag gillar bakfickorna så mycket, så jag kommer nog att köpa dem också.
Annars så läser jag din blogg regelbundet : )

2007-09-28 @ 17:49:51
Postat av: Angelica

Super snyggt! HOT HOT:D

Postat av: klang

Emil-Den kostar 4300;- och finns på hopes egna butik eller på Paul and friends
Alexander-thanx man!
Salle-yeah man
Hugo-Thanx man, kul att du gillar bloggen!!
Angelica-Visst e de! Tack för att kollar bloggen!

2007-09-29 @ 02:34:08
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Gurr

tja, tack för en bra blogg!
Hur mycket kostar byxorna? överväger mellan dem och acnes variant.

2007-10-02 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91