DE ÄR OKEJ MED LEGGINGS OM...


Bild:klicka för stor bild

Okey jag vet att jag skrev att leggings på killar är fult och det tycker jag. Dock kan jag tycka att på rätt person med tillhörande grym stil kan få det att funka. Som på bilden över! Personen ifråga har skorna ingen annan människa för tillfället äger. Det är fortfarande ett tag kvar tills dessa Givenchy derbygladiatorskor släpps i butik men redan nu äger denna killen gatan med sina leggings och svarta dödskor! Där ser ni skillnaden på paljettleggingsklubbkillenmedleggingsfrånveromoda och den trendsäkre trendsettern.

Kommentarer
Postat av: Bryan

Ge mig skorna - nu!

Postat av: Jo

Skorna va ju det enda dårliga af gicenchy...

2008-12-22 @ 11:55:31
Postat av: gösta

Ja men shit va snyggt detta va. not

2008-12-22 @ 12:45:32
Postat av: IK

Anti visar årets outfit för alla män!

2008-12-22 @ 16:05:27
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: diana

TÄVLING! Nominera bästa modeblogg! Har du en mode blogg du vill ska vinna titeln? Eller vet du en mode blogg som är riktigt bra? Skriv en kommentar hos mig så är den bloggen med i tävlingen! Bland de 10 som fått flest nomineringsröster röstas sedan en vinnare fram.



PRIS:



Bästa mode blogg får ett lyxigt litet travel kit från Molton Brown!



En vinnare dras också av er som röstat som får en lyxig överraskning!



DAGS ATT BÖRJA NOMINERA! LYCKA TILL!!

2008-12-22 @ 18:38:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas

Pang boom krash! Modeoffret Klang kliver på ännu en mina. Hur många liv har katten kvar?

2008-12-23 @ 01:04:35
Postat av: paljettleggingsklubbkillenmedleggingsfrånveromoda

jag tänkte skriva världens längsta motsvar.

men jag nöjer mig med:



var inte sur på mig för att jag är tillsammans med niklas, och inte du.



ps. god jul

2008-12-24 @ 00:21:46
Postat av: A

Im lovin it!!! och killar med paljettleggings orka ta åt er. Bloggar är till för att man ska kunna yttra sina åsikter. Och det är skönt att alla inte tycker om samma saker. Om alla hade tyckt om paljettleggings hur kul hade det vart då?

2008-12-25 @ 15:53:33
Postat av: Klang

Bryan-visste att du skulle gilla dem=)

Jo-De va verkligen inte de sämsta.

gösta-n n n nooot

IK-coolt

diana-lycka till med tävlingen

Andrea-Den här katten dör aldrig han har redan dubblerat sina liv för länge sedan. Du ökade kattens liv med ja kanske 2 månader när du klickade in på bloggen, mjau!

paljettleggingsklubbkillenmedleggingsfrånveromoda-som Sagt det var menat till killar med leggings, men ta gärna åt dig hela kakan själv.

A-Nee de vore inte de.

2008-12-27 @ 20:03:49
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91