Gant AW 09/10


Taxin hämtade mig kl 08.30 och körde mig till Nacka Strand där Gant visade upp sina höstkollektioner. Det var en himlans massa massa olika kollektioner som visades upp bla. ski, barn mainline och Gant Collection. Brian Rennie, designern, presenterar kollektionstänket och inspirationen med nyckelord som London preppy och Highland fling. De olika kollektionerna speglar modet idag och man kan se vissa influenser från både Prada och Burberry Prorsum (och då inte på ett kopierat sätt, utan på ett brittiskt bärbart sätt). Svenska stormodeller som Charlie, Axel och Texas från Marion Vain satte stjärnglans på en lyckad och snyggt producerad visning.

Kommentarer
Postat av: E

Hej Klang!

Jag funderar på att köpa ett par kaschmirhandskar från Lanvin i julklapp till en killkompis.

Skulle du uppskatta det om du var han?

Har du annars något tips på en julklapp till en modeintresserad kille? :)

2008-12-09 @ 22:12:06
Postat av: hej, det är hellrans!?

är hellrans ett ord eller är det jag som har hjärnsläpp?!

2008-12-10 @ 00:26:19
Postat av: Klang

E-HAHA ja jag hade gått i taket av glädje.

hej, det är hellrans!?-I mitt huvut fanns de men jag kom på att de kanske bara fanns där, så jag ändrade.

Postat av: Kajsa

Jag snodde högra hörnet av din bild, hoppas det är ok? Missade visningen och försöker göra nåt slags familjecollage (oj så juligt) & då passar den här bilden in!

2008-12-12 @ 20:00:28
URL: http://familyaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91