Detaljer-Yves Saint Laurent AW 08/09

Klang

Om det var Burberry Prosums som stod för färgklickarna inför sommaren är det definitivt Yves Saint Laurent till hösten. De tre första modellerna (på bilden över) är skitsnygga och skulle sitta fint i mina garderob. Till de dressade 70-talsmodet som Yves Saint Laurent visar upp inför hösten bryter dessa jackor av och gör hela kollektionen ett snäpp bättre. Bra produktbilder med Mathias Lauridsen i spätsen. Va tycker ni, vårens Burberry Prorsum eller höstens Yves Saint Laurent ?


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag börjar bli lite trött på sådan där "flyttad" dragkedja som på jacka nummer fyra, kan bero på att jag haft en sådan från velour hela vintern.. Den blå jackan var ju dock verkligen en tio-poängare! Jag röstar på höstens YSL.

Postat av: albin

haha, det här är ju ännu bättre, men csn budjeterar inte för ysl, tyvär

(ska du verkligen ha modellen i graderoben, han är iof söt men ändå? :D )

2008-02-13 @ 19:40:03
Postat av: Stoffe

YSL vilken dag som helst. Även i vår om jag haft råd.

2008-02-13 @ 21:37:03
Postat av: Ida

Okej att jag inte är en stor färgfantast men det såg väldigt fint ut :)

2008-02-13 @ 21:55:16
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Tintin

Den blåa är galet snygg, dock inget för mig. Jag hade satsat på den beige/rosa.

2008-02-14 @ 18:00:06
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se
Postat av: Klang

Niclas-jag e också ganska trött på den.
albin-Ja självklart. Världstopprankade supermodellen Mathias Lauridsen hängande i garderoben vore nice,
Stoffe-hehe de där förbaskade pengarna.
Ida-ja helt klart!
Tintin-De hade nog kanske jag också gjort.

2008-02-14 @ 18:02:03
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Nalle

Fin, den blå

Albin: Csn lär ju inte bli billigare när du skriver "tyvär"

2008-02-14 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91