Inspiration-slipsfokus

Klang
Föst och främst måste jag hylla Lanvins accessoarer. Denna slipsen är kanske ingen man bär varje dag men till rätt tillfälle och outfit är den oslagbar. Det andra jag vill hylla är Jil Sanders skokollektion SS 08. Kanske de snyggaste skorna jag sätt på svinlänge. Denna flätade modell finns även i
slätt skinn som också är ruskigt snygga. Prislappen är ju förjävlig men jag vill nog ha dem såpass mycket att jag från och med idag slutar slösa pengar på skit och sparar pengarna i en obrytbar pengarburk för dessa vill jag ha.

Byxor-Prada
Slips-Lanvin
Skjorta-Balenciaga
Skor-Jil Sander
Strumpor-Austin Reed

Kommentarer
Postat av: Nix

farfarsskor ffs!

2008-02-10 @ 16:50:32
Postat av: T

Med detta skoval kan du inte varit en av de som sågade Manolos herrskor.

Snygga strumpor, var köper man i sthlm?

2008-02-10 @ 17:39:03
Postat av: J

Toppen Klang! Jilsander och Lanvin's SS/08 är lovely!

2008-02-10 @ 20:44:33
Postat av: Andreas

Ser mkt bra ut! Väldigt stiligt.

Postat av: J

Klang: Vet du någon annan sida än Browns, Matches, LuisaViaroma och oki-ni som säljer JilSander och levererar till Sverige?

2008-02-11 @ 14:15:47
Postat av: Klang

Nix-farfarsskor japp
T-Nje jag var inte så förtjust i manolo blahniks.
J-Absolut grymma som få.
Andreas-Danke
J-Svar nej tyvärr.

2008-02-11 @ 15:05:10
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: J2

Skjortan va riktigt snygg men slipsen och skorna är ju faktiskt bedrövliga...

2008-02-13 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91