Vilken slips är du?

Klang
Bild: This Old Thing, Lanvin, Miu Miu, Louis vuitton & Lanvin

Slipsen är mannens bästa vän efter hunden. Eller ljög jag nu? Slipsen har alltid varit en betydelsefull accessoar i garderoben och går aldrig ur tiden. I modet kommer och går slipsen lite som den vill. Iband är det skinn, siden eller virkat som är den nyaste flugan inom slipsmodet. Så vad tycker ni själva om slipsen? Skall den vara bred, smal, röd eller randig? Själv skulle jag vilja ha dessa på bilden över.

Kommentarer
Postat av: Khan

Helt enligt smak och stil, tycker jag. Ogillar breda och väldigt smala slipsar, men båda tillhör sina egna stilar där det passar. Robin, vart kan man få tag i den tredje från vänster ifrån? NK Aware möjligtvis :P?

2008-02-25 @ 12:50:38
Postat av: Anonym

är det inte gay med paljetter på slipsen?

2008-02-25 @ 14:50:16
Postat av: martinnilsson

Khan
MiuMiu slipsen hittar du på Nittygritty.

2008-02-25 @ 15:27:39
Postat av: Anonym

LVs var klart snyggast!

2008-02-25 @ 17:35:57
Postat av: T

Vissa av dem är nog mer svårknutna än andra.

2008-02-25 @ 17:43:03
Postat av: Klang

Khan-Nej tyvärr inte på Nk Aware, kanske i framtiden. Kolla på Nitty gritty.
Anonym-jo kanske?
martinnilsson-Har de den blå´? Har sätt en beige dock.
Anonym-Den e clean.
T-ja de kan stämma

Postat av: buckingham

Om T syftar på Lavinslipsarna kan man nämna att paljetterna inte går upp hela vägen på slipsen. En del riktigt fina slipsar har du hittat!

2008-02-25 @ 19:38:30
Postat av: HELENASCITY

ingen aning ;)

2008-02-25 @ 19:57:42
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Rikard

Hmm själv föredrar jag faktiskt fluga men min farfar har en virkad orange sak från 60-talet som är helgrym, dock aldrig använt den! :)

2008-02-25 @ 20:30:58
URL: http://rikardandreas.blogg.se
Postat av: Kalle

Miu Mius slipsar regerar! Jag köpte en själv nyligen; den som är i mitten på denna bild: http://nittygritty.se/shop/produktbilder/puffbilder/miu.stor.jpg

Dyr (1495 kr) men asgrym - begränsad upplaga är det också.

2008-02-25 @ 22:50:06
Postat av: Kalle igen

Här är några närbilder på slipsen: http://www.fileden.com/files/2007/3/4/848681/miuslips.jpg

2008-02-26 @ 00:00:03
Postat av: Joakim, aka Boston

Din blogg bli faktiskt bara bättre och bättre kompis! Framförallt är du en utomordentlig skribent!Grattis till den där platsen i kingpanelen. Kommer den vara med i tidningen eller bara på webben? Keep upp the good work! Jag har fest på Lördag, du är bjuden! Kommer du till götlabörj eller? Den blå slipsen är helt klart coolast.
Puss

2008-02-26 @ 04:03:56
Postat av: Amanda Berg

Du undra vart ifrån jag kom :) Jag kommer från Smögen. Jag har minsann alltid trott att du var från Stockholm, men där ser man!

Kram

2008-02-26 @ 10:02:09
URL: http://amandaberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Jag tycker snarare att du besudlar (din) en av sveriges intressantaste modebloggar med dålig stavning och språkbruk. Det är det enda mindre bra jag kan se på sidan så jag hoppas king-panelen har korrläsare ;)

2008-02-26 @ 10:03:37
Postat av: Klang

buckingham-Som du säger går paljetterna halvägs upp. Tack för de,
HELENASCITY-Ett tag hade jag bara smala skinnslipsar på mig, den tiden är över=)
Rikard-kör på!
Kalle-Den va riktigt fin! Har inte sett någon med dödskallar på innan!
Boston-Tackar tackar min vän! Hade jag vart hemma på west coast hade jag givetvis kommit. Får bli nästa gång jag kommer, tror inte de dröjer så länge. Vi hörs snart kompis!pöss
Amanda Berg-Hehe va roligt! Jag har massa släkt i kungshamn/bohus-malmön! Vestkusten e allt fint, iallafall på sommaren!
kram
Anonym-Ja blev också lite chockad över min vänns utlåtande ang mitt skrivande som jag vet jag har probs. med. Men kul att du uppskattar resten på bloggen.

2008-02-26 @ 13:58:25
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91