Inspiration-Lanvin S/S 08

klang
Varje ny säsong får jag nya inspirationskällor som påverkar hur jag klär mig under de kommande månaderna. En stor inspirationskälla har varit Lanvins S/S 08 visning som har fått mig att vilja ha vår och sommar allt mer för varje dag som går. Det uppklädda, avskalade enkala modet med sina väl talande detaljer som naturfärgade strumpor, knytskärp och accessoarer har gjort detta till looken som jag kommer sattsa på i vår. Ja detta är verkligen en vinnande kollektion från Lanvin. Kolla in vänstra bilden nedifrån hur slipsen är sådär lagom ihoptryckt och skrynklig med svarta paljetter, magnifikt!! Kolla in och låt dig inspereras
här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fult!

2008-01-08 @ 15:43:00
Postat av: Anton

Är du bög?

2008-01-08 @ 16:45:10
Postat av: Anna Petterson

va trött jag blir på alla bögfrågor!
Låt killen vara. Det bör vara kläderna ni intressers av inte hans eventuella sexuella läggning?

2008-01-08 @ 17:10:55
Postat av: Anna Petterson

*intresseras utav

2008-01-08 @ 17:13:17
Postat av: mar

tycker nog att ralph laurens lite mer färggladdare kollektion ser lite mer intressantare ut! Dessa var även dem fina!

2008-01-08 @ 17:44:47
Postat av: Marcus @ flmbnt

Yeah, Lanvin är helt klart en av de absoluta favoriterna bland de större husen i vår. Strax bakom Jil Sander.
Frågor om homosexualitet känns ju jävligt 2008. Öh.

Postat av: Diskus

En hel del snygga plagg, framförallt underbara färger. Flugan på bilden längst upp till höger är en klar favorit.

2008-01-08 @ 22:42:57
Postat av: Klang

Anónym-de kan man tycka.
Anton-relevant fråga?
Anna Petterson-Ja de bör vara kläderna som lockar.
mar-jag föredrar absolut denna före rl
Marcus-ja Jil Sander har en fin kollektion.
Diskus-hehe ja den e ascool. Den är nog inte svår att göra själv.

2008-01-09 @ 18:11:24
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var faktiskt riktigt snygga kläder. Du har stil du grabben! Hur är det annars? Livet leker eller? Kramar

2008-01-09 @ 18:22:53
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Klang

Sandra-Hej Sandra! Joo då livet leker=) Själv då? skaffat bloggser jag va kul;) welcome to the club.

2008-01-10 @ 16:08:53
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91