Acne boots S/S 09


Bild: Gröna cowboy boots i krokodilskinn, nästa sommars stora trend?

Acnes skor inför sommaren skiljer sig brutalt mot säsongens. Sandalerna har byts ut mot rejäla kängor i krokodilskinn (?)! Vi ser materialvalet redan i höst, då i nättare skomodeller. Förutom bootsen syntes slip-in varianter i samma material. För köparnas skull önskar jag oss en sval sommar. Redan innan visningen syntes Jonny Johansson själv med ett par höga cowboy boots i krokodilskinn så riktigt förvånad blev man inte när modellerna kom gående ner för den krokiga catwalken. Va tycker du? Kommer du satsa på ett par boots nästa sommar? De kommer i alla fall jag.


Kommentarer
Postat av: rosatrosa

assköna krok(s)odilskor!!! hehe, nämen allvarligt. diggar dem!

2008-07-02 @ 15:24:54
Postat av: Stormen

inte slip in varianten... men de andra var fan riktigt schyssta.

2008-07-02 @ 15:49:04
Postat av: Ida

Grönt verkar ju vara med på varje visning nu på modeveckan.. men ett par boots.. hm.. nja kanske inte sååå fint.

Postat av: Marcus

Ascoolt. :)

2008-07-02 @ 22:40:38
Postat av: Anonym

sure thing, coolt. Men inte fan att nån av er skulle ta på er dem.

2008-07-03 @ 12:34:52
Postat av: Klang

rosatrosa-Jag diggar också! Dock svårburna.

Stormen-håller med.

Ida-ja grönt har vart dominerande på accentfärgsfronten!

Marcus-hehe på rätt man, eller kvinna!

Anonym-Varför tror du de?

2008-07-03 @ 14:22:39
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: aaa

jag tycker inte dom va så najs. men kanske är grunden till något nytt. tummen upp

2008-07-03 @ 16:13:16
Postat av: bw

det där är ju inte krokodil. det var snakeskin.

2008-07-05 @ 02:20:09
Postat av: Anonym

tjo!



har letat ihjäl mig efter dem gröna acne bootsen i krokodilskinn men kan inte hitta dem någonstann :/ någon som vet vart dem finns? hemskt tacksam för hjälp!!

2010-01-06 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91