Whyred S/S 09



Den dressade 80-tals looken ligger starkt i luften då jag intar Berns för min första visning för dagen. Whyred som sist visade upp en helt otrolig kollektion hade höga förväntningar på sig. Om de lyckades lika bra igen är upp till er att döma. Jag gillade mycket och då menar jag verkligen mycket ja nästan i stort sätt allt i kollektionen. Om de nu vore i svart, vitt och grått vill säga! Den glada färgsättningen med olika färger på alla plaggen gjorde mitt matchningssinne förvirrat. Förvisso är jag ju ingen kille som trivs i dessa färgskalor. Rött, blått, turquoise, och grönt. Dominerade gjorde faktiskt färgen grönt som återfanns i både jackor, byxor och tröjor för både dam och herr. Men sedan vet jag ju att alla mina favoritplagg från visningen kommer att komma i flera olika färger där svart, vitt och grått är medräknat så jag ska inte vara en bitterfitta utan höja på hatten för en rolig och bra visning trots all färg och galenskap.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Kollektionen imponerade starkt på mig! Riktigt snyggt.

2008-07-01 @ 13:25:43
Postat av: klang

Pontus-Jag kände igen en hel del! Dock vill jag ha mycket fast utan all färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91