Inspiration-Pradas Kampanjbilder!

Klang

Färgerna, skjortorna, stylingen och ton i ton matchningen tar jag med mig som inspiration när jag ser Pradas vår och sommarkampanj. Kampanjen är fotad av Steven Meisel. Modellerna är Nick Snider [VNY], Julian Hennig [Ford Homme], Felix Schopgens [Ford Homme], Thomas Wyatt [Ford], James Cooper [Premier].
Bilderna är ruskigt snygg och enkelheten i bakgrunden framhäver verkligen modellerna och kläderna. Precis så här vill jag se ut i vår och sommar. Byxorna byter jag dock ut men behåller topparna. Vill du kika in alla bilder klicka
här.

Kommentarer
Postat av: Simon

Ett ord: träffsäkert.

Postat av: Karl

kolla också in skjortan från samma kolektion som har ett mönster på ena hälften och ett annat på den andra riktigt riktigt snygg,

2008-03-22 @ 10:54:41
URL: http://karlkarlsson.blogg.se
Postat av: marc

ser mycket bra ut!

2008-03-22 @ 15:35:27
Postat av: Klang

Simon-jävligt pricksäkert.
Karl-tycker topparna överlag är riktigt snyga.
marc-eller hur!

2008-03-24 @ 14:54:14
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Kalle

Ja, skjortorna är ruskigt fina. Skulle gärna vilja ha en av deras kostymer också; jag gillar skarpt kavajen med sjalkrage.

2008-03-24 @ 22:52:49
Postat av: johan

jättesnygg kollektion , men vem vill ta på sej sådana nördkläder? bratz?

2008-03-28 @ 20:22:02
Postat av: Magnus

butt ugly.

speciellt klockorna, breda läderband- wtf?

inte ett enda av plaggen är snyggt, endast bilden i sig som är fin imo. kanske skulle kunna rocka nån av grabbarnas brallor i bilden längst ner till höger.

2008-04-03 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91