Önskeoutfit!

Klang

Min senaste obsession är armekepsen,
igen. Jag hade dessa på högstadiet i alla färger och känner nu att jag skulle vilja rota bland mina prylar när jag åker hem nästa helg. Skjortan är också en favorit som gärna hade inhandlas om den inte kostat $495. Acne har en visseligen en liknande skjorta dock långärmad så det sket sig. Självklart har Prada också gjort en råstark skokollektion som även den kostar skjortan men önska får man göra i denna kategorin.

Skjorta-Raf Simons
Shorts-Miu Miu
Skor-Prada
Keps-Lanvin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan! jag älskar ju armekepsen.. men nu kmmer alla tro att ja bär den bara för att du har nämt den..
iof har du grym smak, men ändå :P

2008-05-18 @ 20:35:19
Postat av: Anonym

supersnyggt!

2008-05-18 @ 21:56:48
Postat av: fashionholic

raffe gör allt massa snyggt.. den här skjortan är inget undantag.. beckmans ikväll eller?? kram

Postat av: Simon

Skjortsen och skorna gillar jag. Skjortan förstår jag inte hur någon kan tycka om, men det är ju som alltid, smaken är som baken. Du får satsa på Acne-skjortan och kavla upp ärmarna, herr Klang! :)

2008-05-19 @ 11:43:10
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Jonas

Det är bra att drömma! :P Dyyyyra plagg!

2008-05-19 @ 15:24:11
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: jonatan

åhh klang
jag vill se dig i den kepsen, o den kepsen bara. eyy vettuvad
i dag firar vi en månad som gifta ja o valeria i paris. weeeeeeeeeeeeeee
snart kör vi en rambokväll igen
pussss

2008-05-19 @ 16:02:00
Postat av: albin

haha, jag har nog också en sån nånstans, man kanske borde leta fram den igen?

2008-05-19 @ 18:38:53
Postat av: klang

Anonym-Sådan genomslagskraft tror jag inte jag har. Du kan ha den utan risk

Anonym-Tack!

fashionholic-Faktiskt! Inget undantag

Simon-nope vill jag ha kortärmad så syr jag hellre upp den

Jonas-And im not rich, bitch. damn haha

jonatan-Nästa gång du kommer till sthlm så lovar jag att du kommer få se mig så. Hur går det som gift man? pussss

albin-Om du känner för de absoluT!

2008-05-23 @ 14:42:13
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91