Do You Have What It Takes?


Nu är det dags för VMAN och Ford Models stora modelltävling igen! Har du vad som krävs för att bli den nya stora herrmodellen? I så fall tycker jag du skall klicka på bilden över och anmäla dig! Jag menar det har ju inte gått dåligt för Petey Wright direkt som är en av förra årets vinnare! En annan kille som också fightades om priset var Adam som ni kanske kommer ihåg från Vogue Homme Japan omslaget! Två killar en tävling båda coverboys fotade av Hedi Slimane. Så vad väntar du på anmäl dig och bli Sveriges nästa stora stjärna!


Bild: Winner Petey Wright photographed by Hedi Slimane. V Man
Magazine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stor chans är det att vinna lixom?

2008-10-18 @ 16:03:26
Postat av: Florence

Jag tar hem det här :P

Postat av: klang

Anonym-beror väl på hur du ser ut tippar jag på ;)

Florence-Lycka til!

2008-10-19 @ 16:09:21
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91