Franska Playboy!


Nu radas dem upp, supermodellerna och celebriteterna som pryder Franska Playboys covers. Det var ingen engångsföretelse när modefolket fick upp ögonen för den då  klassade porrblaskan med Lou Doillon som frontkvinna. Spekulationerna kring Franska Playboy har vart många ang om tidningen tar sig en mer moderiktig framtoning. I skillnad från sina medarbetare på Playboy runt om i världen så har den Franska redaktionen lockat till sig de stora inom modevärlden (Karl Lagerfeld har bla plåtat Doillons cover) och det är väl just fransmännen som kan klara en sådan vändning. Skall bli kul att följa fortsättningen, men med Anouck Lepere, Beatrice Dalle, Lou Doillon, Lily Cole och Anna Arendshorst redan plåtade och tryckta så känner jag mig inte speciellt orolig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lily Cole är den vackraste jentan i världen

2008-10-04 @ 15:55:16
Postat av: xonx

Mycket trevlig blogg :)

Besök gärna min också :P

Postat av: Martin

Yes, objektifiering av kvinnor! Jag hänger på!

2008-10-05 @ 14:36:36
Postat av: Hannes

Who is Karl Largerfelt?

2008-10-05 @ 15:11:42
Postat av: Markus

det är playboy?

2008-10-05 @ 17:45:35
Postat av: Klang

Anonym-Hon har verkligen ett eget utseende! vackrast i världen vet jag inte men..

xonx-tack för de!

Martin-lol

Hannes-my grandpa

Markus-ja

2008-10-06 @ 13:18:38
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91