Our Legacy by Gram


Bild: Swedish collaboration, Our Legacy and Gram Design

När halva modevärlden skall samarbeta med varandra höjer vi inte speciellt mycket på ögonbrynen längre. Men Our Legacy och skomärket Gram har tagit fram en sko tillsammans som de kallar 378g som jag tror rätt många av er läsare kommer uppskatta. Det är en klassisk plimsolemodell som släpps i tre olika färger navy, khaki och white. "We like the idea of two smaller brands banding together to create something special. Each bring their own unique perspective and expertise to the table, which basically means you get the best out of everybody. The end result I think speaks for itself." - Jockum Hallin, Our Legacy. 
Och jag kan nog inte annat än att hålla med Jockum om att resultatet kombinerade det bästa från båda märkena. Kolla in eller köp skorna
här.

Kommentarer
Postat av: Diskus

De blå var riktigt skarpa!

2008-09-11 @ 16:07:45
Postat av: WA

Kul att se att Gram iaf försöker utveckla..

2008-09-11 @ 17:35:23
Postat av: simon

oj, luktar tretorn plagiat

2008-09-11 @ 18:50:36
Postat av: tomten

Hoppas inte kvalitén är som på Grams övriga linjer: USEL

2008-09-11 @ 20:40:34
Postat av: Anonym

Hoppas inte kvalitén är som på Grams övriga linjer: USEL

2008-09-11 @ 20:42:04
Postat av: Marc

Öhh, den var rätt ful och plimsoles känns passé

2008-09-13 @ 16:15:24
Postat av: klang

Diskus-mina favoriter av de tre också.

WA-eller huR!

simon-Plimsoles kan inte göras på så många olika sätt.

tomten-har aldrig ägt ett par så jag har noll koll på kvaliteten.

marc-de kan man tycka;)

Postat av: takentooyoung

Tomten, kvaliteten på Grams skor har blivit mycket bättre sedan de börjat använda ny teknik för att göra sulan (säger man sulan till nedre delen av skon? :D) och sättet de sätter ihop den med resten av skon. Tidigare hade de inte råd med denna teknik (nya formar har jag för mig) men nu har de som sagt skaffat den och gör nu även skor av hög kvalitet.

2009-01-22 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91