Nyköpt-H&M Trend Tee


Ni minns kanske att jag nämnde att
skjortan jag barKingfesten senast kom från H&M Trend AW 09/10. Redan nu kan man faktiskt köpa en liknande i samma färg och med liknande bröstparti (på skjortan fortsätter det omlottsydda ända ner) fast som T-Shirt. Jag är ta mig fan rånöjd med mitt nya inköp, inte bara för att den kostade 149 kr(!) utan för att den satt bra och ser bra ut. Äntligen kan vi killar handla vissa trendplagg på H&M som damerna kunnat göra i alla tider. Eller så har de funnits där och jag vägrat öppna ögonen?!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den var ju sexig!

Postat av: Mats

Håller med om att hm tagit sig i kragen

2009-05-25 @ 19:07:04
Postat av: Bryan

Riktigt fin!

2009-05-25 @ 19:38:59
URL: http://bringthefuckingruckus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91