This fall's gray must haves!


Det här är några av de grå höstplagg/accessoarer jag vill ha mest just nu. Och jag ser att de blivit en hel del grått de senaste...

Skjorta: Är på jakt efter en snygg quiltad variant, Opening Ceremony har en!
T-shirt: IT
tischan denna hösten kommer från Burberry Prorsum.
Keps: Har redan min filtkeps från Lanvin, skulle dock vilja ha en till modell från samma märke.
Byxor: H&M har gjort ett par riktigt snygga ullbyxor, måste köpas.
Skor: Vogue Hommes Japan X Magazine Alive har gjort en rad collabs med bla Prada. Ett av resultaten är denna grå nitsko!!
Handskar: Man måste bara älska Lanvins detaljkänsla.
Iphonefodral:Jag hade velat skydda min Iphone 3 gs på ett lite bättre och snyggare sätt. Med exempelvis detta färgpassande fodral från LV.
Klocka: Jag måste skaffa mig en klocka, kanske en från Bell & Ross.

Kommentarer
Postat av: Pace.

Antalet medlemmar på Pacemakers är utökat! Ikväll kommer ni få se en storartad debut av modegurun La Femme!! /Pacemakers.blogg.se

Postat av: Oscar

grym outfit, spc skorna ;D

2009-10-05 @ 20:00:10
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/
Postat av: Viv

Och så grey med E, viktigt för en lärare...

2009-10-06 @ 13:27:32
Postat av: Jens

Skorna är nog must-have! Grey kan stavas med A, ett amerikanskt sätt.

2009-10-07 @ 21:27:08
URL: http://helsinkini.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91