In my Bag

Att som modebloggare visa upp sitt väskinnehåll vid något tillfälle har vart lika självklart genom åren (modebloggslivslängden har några år på nacken nu) som att visa dagens outifits. Det var så dags att stryka den punkten på min checklistan nu. Som ni ser är det en ganska simpel uppsättning prylar i min väska, mer behövs dock inte.

Väska: En svart slittålig skinnväska är ett måste då datorn för det mesta finns med mig. Denna kommer från 2OR+BYYAT.
Dator: Macbooken kan vara det bästa köp jag någonsin gjort.
Mobil: iPhone 3GS...
Färdlekyr: (Senaste)10 Men.
Plånbok: En Magic Wallet från Works Unltd. Abrakadabra.
Nykelring: Londonfyndat på Marc by Marc Jacobs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice mac-kombo

2009-09-21 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91