L'Officiel Hommes #17 Denim excess

Bild: L'Officiel Hommes #17, Quinten Bent, Isaac Carew & Max Motta by Milan Vukmirovic.

Är inget fan av denim editorials över lag. Speciellt inte när intrycket skall vara trashigt då det näst intill alltid blir tacky. Det hade L'Officiel Hommes editorial Denim excess varit också om det inte vore för de otroligt snygga topparna och överdelarna som fotografen Milan Vukmirovic fångat så bra. Denim excess är ett bra namn då alla plaggen är från spring/summer 10. Men fy fan vilka fula jeans de valt!

Klicka här för fula jeans och snygga överdelar.

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

va trashigt d ser ut!

Postat av: Robert

Milan är väl chefsdesigner för trussardi också?

This is good:



http://men.style.com/fashion/10_essentials/121008

2009-09-05 @ 11:57:24
Postat av: Amanda

Hejhej jag ville bara säga att jag tycker att du är Sveriges bäst klädda man, får jag hälsa på dig om jag skulle se dig på stan eller så?

2009-09-05 @ 13:50:56
Postat av: linnea

hejdu!

satt och läste lite gamla mail och hittade ett från dig och sophiesfashion.blogg.se, det var en 'exklusiv inbjudan' som testpilot för veckorevyns (då) nya hemsida, massa annat typ inbjudan till lanseingsfest och dyl. det var 2007 men jag har inte sett röken från det :) vad hände?

2009-09-06 @ 02:23:01
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91