Vad har du i örat?

Bild: Dior Homme AW 09/10 Ad Campaign


Jag fick en mailfråga igår där personen frågade om jag hade gjort en Töjning i mitt öra då han hänvisade till min profilbild eller om jag bara hade en så kallad bricka/platta. Jag svarade att att örat ej var uttöjt och att den så kallade brickan kommer ifrån H&M Divided och kostade 19,90 :-. Dock hade jag velat byta ut mitt örhänge mot en lite större bricka, i silver eller svart, signerad Dior. Men hittar dem så klart inte någonstans.

Kommentarer
Postat av: M&M

Klang, vi vill inte se något som finns på 50 olika bloggar, vi vill se mer outfits och vad du gör om dagarna, Mer sånt för oss :)

2009-09-23 @ 22:26:39
Postat av: Dennis

Sickt snyggt!

Postat av: Mussi

du borde hitta den. måste!

2009-09-24 @ 00:20:28
URL: http://mzahra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91