Levis

Levis

dagens inköp blev en fin ny jeansskjorta från levis.

Kommentarer
Postat av: Carlos

Dagens inköp var lyckat! jeanskillar.. grrr haha Hoppas att du lyckas med studentoutfiten!

2006-05-29 @ 22:34:05
Postat av: fredriech

Hej, jag är en sval snubbe i din ålder och har enormt stora problem med mode och trender som kommer och går inte och ute jag du förstår.
Kan du liste dom tio bäste modetipsen i sommar till mig så hade det vart skitnajs verkligen.

Tack på förhan / Fredriech

2006-05-29 @ 22:40:59
Postat av: Justanotherfashionkid

Den där jeansskjortan prövade jag här i Umeå för två veckor sedan då den var nedsatt till 400 kr. Jag köpte den inte då den liknar min jeansskjorta som jag har väldigt mycket, men den är riktigt snygg! Vad fick du betala för den?

Postat av: klang

Jag kapade den för blott 200:- så jag har hittat sjukt bra fynd dom senaste veckorna!

2006-05-30 @ 00:47:19
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: justanotherfashionfag

Nu vill jag reda ut två saker.
1. Vad är skillnaden mellan läder åch skinn?
2. Är det inte så att allting klär en skönhet? Men oavsett hur mycket tid åch pengar vissa lägger på sin outfit förblir dom lika helvetes fula dag ut och dag in. VIssa ser ju till åch med ut som Mr. Lordi!

Shysst jeansskjorta förresten. Jag har flera 100 sånna.

2006-05-30 @ 15:48:13
URL: http://www.justanotherfashionfag.blogg.se
Postat av: klang

Ärligt talat gillar ni inte mig eller min blogg fine.. men använd er inte av andra seriösa bloggares namn mvh klang

2006-05-30 @ 15:59:55
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Markus

Här är ngn som gillar din blogg. Fler manliga modebloggar till folket!

2006-05-31 @ 08:22:45
Postat av: Justanotherfashionkid

Skit i justanotherfashionfag.... det är väl någon som är avundsjuk på dig och inte ens har fantasi nog att komma på ett eget namn!
Keep up the good work!

2006-06-01 @ 00:47:09
URL: http://www.justanotherfashionkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91