KlangOnMaiden

Klang
Skulle igentligen blivit en trevlig lugn middag ikväll. Men det slutade att jag blev medbjuden på Iron maiden på Globen. Med V.I.P kort så vi fick röra oss över hela arenan + bakstage.  Ni som känner mig vet att jag inte är en hårdrockskille men detta var faktiskt lite små coolt. Blev kanske lite för mycket skri och skrä efter 1½ timme. Efter konserten gick vi ner till v.i.p lokalerna där det inte alls var speciellt glammigt. Ölen var slut och kvar stod bara kylbackar med 3000 fimpar i. Rökigt och med dassigt sönder svättade rockers som alla hade ett mål. Få kröka med Iron Maiden. Vi släppte den tanken fort och slutförde den trevliga kvällen på Riche.

Kommentarer
Postat av: Justanotherfashionkid

Börjar bli lite ordning på dig Klang! Iron Maiden är ju asgrymma, har sett dem fyra gånger live....Dock aldrig med V.I.P. Pass!

Postat av: Jonas

Wow Klang! Det är stort. Jag var faktiskt också där! :P Hoppas du hade ståplats. Det var en kille som såg ut EXAKT som dig på samma buss som jag åkte. Staffan hette han och kommer från Örebro. Jag tror det är din okända tvilling.
/Jonas

2006-11-19 @ 18:44:57
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: klang

Justanotherfashionkid-De var första och sista gången. De nämde att de kommer tillbaka 2008. Då får du en ny chans. V.I.P kortet gjorde oss som kungar och kunde säkert säljas där inne för multum=)
Jonas-Ah nice, måste vart en cool kille=) Ja vi fick gå igenom hela globens underdel och blev utsläppta längst fram. Först stod vi där en stund sedan gick vi och tog en öl=)

2006-11-19 @ 18:56:48
URL: http://Klang.blogg.se
Postat av: Kristina

cool du ser ut:)

2006-11-19 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91