Outfit-Wolf

Klang
Katastof kväll! Tanken var att jag skulle ta de riktigt lugnt framför tvn (myspace) men de slutade med ett samtal. Samtalet var från mr Magnus som förklarade att vi skulle till något place vid midsommarkransen.
Rosanna skulle sjunga och Nico från Kamera skulle spela ihop med någon. Fine, på med en t-shirt och i väg. På väg dit träffade jag 3 mycket trevliga tjejer som fick bli mitt sällskap till festen. Väl framme var det milslång kö och en vakt som skriker ut -Är ni inte med på listan eller har stämpel så är det kört!. Ahha kul! Jag är inte med på listan så de va bara att åka hem. Men va gör de när bästisen myspace väntar där hemma?!

Kommentarer
Postat av: S

vad gör det när S ringer 10 gånger??????
LOVE

2007-05-01 @ 01:54:31
Postat av: andy

har du någon bra teknik för att få ett bra uppvik på ärmen? det är lätt att rullningen bara går upp

2007-05-01 @ 10:52:16
Postat av: Fia

Verkligen fin frisyr... frisör??

2007-05-01 @ 11:17:46
Postat av: Peter

Alla älskar vi väl myspace? Vad heter du där?

2007-05-01 @ 13:01:54
Postat av: Marcus R

Jag är också intresserad av din upprullningsteknik! Jag själv har gett upp... Jag får det inte alls att funka.
Kika in till världens bästa mormor (myspace.com/grannydwastaken) eller bandet med det töntiga namnet (myspace.com/heavenlyjunkies) vetja!

Postat av: S!

andy & marcus R: det är väl inte så svårt. rulla upp - stryk - tejpa.
om ni vill ha det permanent kan ni använda snabbfållningsband.

2007-05-01 @ 17:34:36
Postat av: Klang

S-blir GLAD;)
Andy-Ne jag viker upp dem bara.. Inget annat=)
Fia-Ja vem om inte du! Tack för superdagarna!
Peter-Ja myspace e gift! Heter klang där..
Markus-Har inte haft något större problem. Men visst kan de hasa ner men då e de bara att vika upp igen!
S!-haha ja tehpa=)!

2007-05-01 @ 22:51:39
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: trubbel

Shit, tshirten är så djävla bra. Skön wt-känsla. Var har du köpt den?

2007-05-02 @ 18:46:37
URL: http://daniel.blogg.se
Postat av: fredde

iskall!

2007-05-03 @ 09:25:56
Postat av: PrettyInPink

varg t-shirt är mycket bra. jag har en liknande med en tiger.

2007-05-03 @ 12:30:18
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Alvina

Jag blir lite full i skratt när jag ser det där vargtrycket. Påminner mig om lågstadiet... Hade inte typ alla sånna där i lågstadiet ? Jo, så måste det ha varit. Lagom töntigt snygg är den iallafall ! :)

2007-05-05 @ 15:39:46
URL: http://alvinas.blogg.se
Postat av: klang

trubbel-ja den e nice.. köpte den i nån indian affär i gammla stan.
Fredde-Iskall, jag e iskall! Jobba jobba jobba!
PrettyInPink-Coolt!
Alvina-Lågstadiet is the shiit!

2007-05-07 @ 21:59:54
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jen

De ska väl vara du för o lyckas komma undan med en varg t-shirt :P

pyss vännen

2007-05-08 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91